پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:41 - 1400/08/03

پیشنهاد بی شرمانه در زیرمجموعه مگاموتور/اطلاعات سپاه به داد بیت المال برسد

کارگر آنلاین | با توجه به حواشی فراوان پیرامون عملکرد شرکت سایپا آذربایجان که زیرمجموعه شرکت مگاموتور است، دستگاه های نظارتی و مدیران عامل مربوطه به ویژه بازرسی سایپا می بایست مصارف و هزینه های این شرکت اعم از حقوق، هزینه های متفرقه، کارت های هدیه و ... مورد ارزیابی مجدد قرار دهند و پاسخگو باشند.

به گزارش کارگر آنلاین ؛ بعد از مطالبه گری خط بازار در خصوص شرکت سایپا اذربایجان خبرهای رسیده نشان از آن دارد که عملکرد این شرکت نیاز به بررسی جدی و اساسی توسط نهادهای نظارتی از جمله اطلاعات سپاه دارد.

  • در تازه ترین خبر، یک منبع آگاه در گفتگو با خط بازار اعلام نمود که اخیرا برخی از افراد در درون این شرکت به دنبال سندسازی مالی برای پوشش هزینه های حقوق و دستمزد هستند.
  • این منبع آگاه گفت: متاسفانه در سایپا آذربایجان برخی قصد داشتند تعداد افراد حقوق بگیر را بیش از تعداد واقعی نشان دهند که این موضوع در صورت وقوع یک فساد آشکار است.

با توجه به این خبر و حواشی فراوان پیرامون عملکرد شرکت سایپا آذربایجان که زیرمجموعه شرکت مگاموتور است، دستگاه های نظارتی و مدیران عامل مربوطه به ویژه بازرسی سایپا می بایست مصارف و هزینه های این شرکت اعم از حقوق، هزینه های متفرقه، کارت های هدیه و … مورد ارزیابی مجدد قرار دهند و پاسخگو باشند تا خدایی ناکرده حقوق سهامداران که همان مردم هستند تضییع نشود.

منبع: خط بازار

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین